ASSISTENTTIPALVELUT
Ketterät assistenttipalvelut
Sano stressille STOP!
Ulkoistamalla sinua kuormittavat toimisto- ja markkinointityöt vapautat aikaa siihen, jonka osaat parhaiten, oman työsi tai palvelusi kehittämiseen ja myymiseen. Yritysarki on välillä hyvinkin hektistä ja toisinaan myös oma osaaminen voi loppua. Näinä hetkinä avuksi kannattaa ottaa Ikiqun assistenttipalvelu.
Ihmisläheistä, helppoa ja joustavaa palvelua!
Ikiqun assistenttipalvelu on suunniteltu vastaamaan yksinyrittäjien ja pienyritysten tarpeita. Palvelu on suunniteltu mahdollisimman ihmisläheiseksi, helpoksi ja joustavaksi. Minun kanssa teidän ei tarvitse työskennellä kasvottoman ison koneiston kanssa. Kaikki lähtee teidän tarpeista ja tavoitteista.
Ota yhteyttä niin jutellaan kuinka voin olla teidän apuna!

PALVELUT
Toimistoassistentti
Autan asiakkaitani selättämään kaaoksen toimistolla,
tuen ja avustan yrityksen henkilöstöä tarvittavissa tehtävissä.
- Asiakaspalvelu ja viestintä
- Kalenterinhallinta
- Asiakasrekistereiden ja tietokantojen ylläpito ja päivitys
- Dokumenttien laatiminen
- Erilaiset selvitykset ja kartoitukset
- Kilpailutukset
- Kokous- ja matkajärjestelyt
- Taloushallinnon tukitoimet
Markkinointiassistentti
Suunnittelen ja toteutan asiakkailleni heidän tavoitteisiinsa
ja resursseihin sopivaa markkinointiviestintää.
- Kevyiden markkinointikampanjoiden suunnittelu
- Uutiskirjeiden luominen ja lähetys
- Verkkosivujen päivitys ja sisällöntuotanto
- Markkinointi- ja viestintämateriaalien tuottaminen
- Hakukoneoptimoidut artikkelit
- Maksetun markkinoinnin ylläpito ja analytiikka
- Tapahtumajärjestelyt
- Edustuspalvelut messuilla ja muissa tilaisuuksissa
HINNASTO
MINI
2h/vko eli 8h/kk-
2h/vko eli 8h kuukaudessa
-
Tuki arkisin klo 9-17
-
1 krt/vko raportointi
BOOSTI
3,5h/vko eli 14h/kk-
3,5h/vko eli 14h kuukaudessa
-
Tuki arkisin klo 9-17
-
1 krt/vko raportointi
TEHO
6h/vko eli 24h/kk-
6h/vko eli 24h kuukaudessa
-
Tuki arkisin klo 9-17
-
1 krt/vko raportointi
MITEN ASSISTENTTIPALVELU KÄYTÄNNÖSSÄ TOIMII?

Yhteydenottosi jälkeen teemme palvelutarpeen kartoituksen ja käymme läpi teidän tavoitteet. Kartoituksen jälkeen voimme tehdä toimeksiantosopimuksen valmiiden pakettien pohjalta tai voimme räätälöidä teille oman paketin. Räätälöidyistä paketeista teen teille tarjouksen. Palvelutarpeen kartoitus on ilmainen.

Sopimuksen allekirjoituksen jälkeen toimitatte minulle kaiken materiaalin, joka on olennaista valittujen tehtävien suorittamisen kannalta. Voimme käydä myös yhdessä läpi mitkä materiaalit olisi hyvä toimittaa minulle. Perusaineiston läpikäyminen kuuluu paketteihin eikä siitä veloiteta erikseen (1-2h).
Aineistoon perehtymisen jälkeen sovimme yhdessä viestintäkanavat ja käymme läpi mahdolliset tehtävien suorittamiseen tarvittavat ohjelmistot.

Pidemmissä toimeksiannoissa pidämme joka viikko palaverin, jossa käymme läpi seuraavalle viikolle koordinoidut tehtävät. Toisinaan tulee myös tehtäviä, joihin ei ole voinut ennalta varautua. Akuutit tehtävät hoidetaan tulojärjestyksessä mahdollisimman nopealla aikataululla. Jokaisen viikon päätteeksi saat minulta raportin suoritetuista tehtävistä.

Toimivan yhteistön perustana on välitön ja avoin kommunikaatio sekä molemminpuolinen luottamus. Annan palveluilleni 100% tyytyväisyystakuun.

Palvelupaketit laskutetaan kuukauden alussa kuukausittain tai pienemmissä tehtävissä tuntilaskutteisesti työn suorittamisen jälkeen. Hintoihin lisätään voimassa oleva ALV. Palvelupakettien irtisanomisaika 1kk.
Kiinnostuitko
assistenttipalveluista?
Ota yhteyttä niin kerron mielelläni lisää palveluistani.
Samalla voimme tehdä teille halutessasi palvelutarpeen kartoituksen.
Olisi mahtavaa päästä työskentelemään kanssasi!

ASIAKASPALAUTE
